poniedziałek

Wendy Sweetser: Smoothie Heaven

Za oknem słońce, przyjemnie wysoka temperatura. W sklepach i na bazarach pojawiają się cudowne warzywa i owoce. Mniej mam ochotę na ciepłe napoje, a bardziej na pyszne, gęste napojo-posiłki, które za razem chłodzą i jednocześnie dają uczucie sytości i zapewniają rozsądną dawkę energii i składników odżywczych.
Książka, po którą sięgnęłam - Smoothie heaven - zapewniła mi zbiór fantastycznych przepisów dzięki, którym znalazłam sposób na różnorodność. Książka wydana jest w niesamowity sposób, jest bardzo kolorowa, zawiera super ilustracje i piękne zdjęcia. Papier jest lekko matowy - taki jaki lubię najbardziej. Oprawa twarda.
Książkę podzielono na kilkanaście rozdziałów, wśród których chyba najbardziej zachwyca mnie ten o śniadaniowych smoothie i tych leczniczych. Z tych, których spróbowałam najbardziej smakowało mi frappe z orzechami pecan. Jednak nie mogę powiedzieć, że inne smakowały mi mniej. Po prostu frappe było wyjątkowo pyszne! 

 Książka zaczyna się od odpowiedzi na nurtujące pytania, podstawowych informacji o procesie produkcyjnym i zastosowaniu różnych składników. 
W kolejnych rozdziałach zaproponowano całą różnorodność napojów, od owocowych , przez mleczno-orzechowe do warzywnych. Oprócz typowych przepisów na napoje znajdziemy też pomysły na posypki i dodatki. 
Lubię tę książkę. Nie tylko za przepisy, ale przede wszystkim za cieszący oczy wygląd, choć to może nie całkiem moja stylistyka :)




Wendy Sweetser: Smoothieheaven
Fotografie: Michael Dannenberg
Wyd. Apple Press  (2010)
Liczba stron: 256
Okładka: twarda
Stan: nowa
Książka dostępna w naszym sklepie na Inżynierskiej 1 w Warszawie i na naszej stronie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...