niedziela

Fresh Flavors from Israel

Kuchni Izreala nie znam praktycznie wcale. To pierwsza książka o niej, z której mam do czynienia. Znałam wcześniej polską kuchnię żydowską, jadłam wielokrotnie, ale nie zetknęłam się z autentyczną kuchnią żydowską z Izraela. Ale do rzeczy. Książka ma zachęca do zajrzenia okładką - piękny dojrzały owoc granatu. W środku znajduje się 60 przepisów na różnego typu koszerne potrawy. Książka została podzielona na kilka rozdziałów: Meze&Salads, Lunch on the go, Family Dinners, The Festive Table, Something Sweet.

W każdym rozdziale znajdują się przepisy na pyszne dania, których części nie znałam wcześniej, więc nie wiem czy powinny smakować tak jak mi wyszły. Wśród nich znajdują się np: Sabich, Shakshuka, Chreime, Herbed Passover Noodles i pyszne słodycze np. lody Tahini. Przepisom towarzyszą piękne zdjęcia, dzięki którym wiadomo jak danie powinno wyglądać. Książka nasycona jest kolorami, co przenosi nas w świat orientu. 

Warto podkreślić, że wszystkie przepisy zakładają użycie koszernych składników i ich koszerne połączenie. To książka dla tych, którzy chcą spróbować czegoś nowego, innego od polskiej kuchni żydowskiej. 






Ruth Oliver, Orly Pely-Bronshtei, Shaily Lipa-Angel  :   Fresh Flavors from Israel
Fotografie: Danya Wiener, Eilon Paz, Daniel Layla, Rian, Ronen Mangan, Michal Lehnart, Michal Revivo
Wyd. Al Hashulchan Gastronomic Media
Liczba stron: 140
Okładka: miękka
Stan: nowa
Książka dostępna w naszym sklepie na allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...